gymkort fixat !

känner mig duktig , jag o ellen fixa gymkort idag på nautilus ! blir nog inte så svårt att misa att träna i och med att de ligger i samma hus som mitt jobb . Så i morrn blir det att träna innan jobbet . :)
dagen började inte så bra med att bussen va fullsatt o busschaufören vägrade släppa på oss då så vi fick vänta till nästa buss , sprang till jobbet men sen va inte utbildaren där ens så vi fick till o med sitta o vänta . :P
men men , gick igenom lite nytt faktiskt idag vad de gäller systemen så kul md lite nytt . :)

har nu diskat efter att jag kom hem från jobbet o har även gått på stan i nkpg med ellen för att hitta lite nya träningskläder . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0