heelllg

oj seg man är på att uppdatera nu , men är så jäkla trött hela tiden . framför allt i helgerna . i fredags blev det först att kolla på en student kläning med syster lite snabbt. sen med bussen till lkpg för att träffa sab . sen kom lena o hämta mig o då åkte vi till joel. såg en ny film med adam sandler som jag inte kommer ihåg vad den hette , :P sen tkt de att de skulle hitta en kille till mig så då satt vi o kolla på många av joels killkompisar. de tkt att jag hade för stora krav, så de gav upp. :P
lördag blev det att gå upp tidigt ändå för att gå till gymet när de öppnade, gick lite segt men okej , känns skönt. efter de åkte jag över till nkpg för att åka o fira en av mina farbröder som fyllde år i tisdags. sen på kvällen va jag seg igen o låg o halv sov i soffan . :P så gick o la mig tidigt.

idag får man se vad som händer, ska kanske till gymmet men vet inte. :P får se. blir ju trots allt upp tidigt i morrn bitti o träna innan jobbet , o sen ska jag ju hjälpa oskis att flytta måndag el tisdag så då blir de väl lite träning då med . :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0