onsda

Blev att träna efter jobbet igår ett tag med ellen , gick på löpbandet i 45 minuter o sen körde vi lite mage med pilatesbollarna . skönt . Åkte sen hem till joel för att kolla på NewMoon och äta lite god mat . Kroketter och kyckling med baguetter och sweetchilisås blev det. Gottigt värre vill jag lova ! :) Joel försöker att klaga över att den va så dålig osv vilket han inte tyckte egentligen . Hehe han satt och skrek o levde in sig i filmen ganska bra måste jag tycka , han erkände även att den va bättre än 1an så haha ! ;) Där fick han !


Sitter nu på jobbet o segar, vi är typ klara med utbildningen och snart ska jonas lämna oss , kommer bli tomt känns det som. Satt och skulle rega på mig på en sida förut med så jag kan köra med de där shakesn , men först va man tydligen tvungen att få sitt medlemskort o de kommer inte jag hinna att få tills på måndag , morr ! Ska ringa o kolla om man kan köpa ändå. Lär nog inte hända allt för mkt idag, blir förmodligen iaf en träningsfri dag. Men får väl se vad jag känne sen ikväll. Lyckades även försova mig i morse , vaknade vid 06,40 och bussen går vid 7,00 så som tur va hade jag packat väskan igår och tagit fram kläderna så fick halv springa till bussen . Men hann med den ! Hehe va till och med där lite innan , i bland är det bra att vara välförbered.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0