slut på dan

jaha så va snart denna dag slut . jag menar det med, helt död . om jag skulle lägga mig i sängen skulle jag lätt kunna somna inom 1,5 timme . så sjutk seg hela tiden .
kom hem från jobbet förut , gjorde mat , städa lite , har duschat o sitter nu här o segar o funderar på om jag ska se hockeyn el om man ska se roomservice o grays efter det . borde försöka hålla mig vaken till att trueblood går sen med , men de känns väldigt långt bort måste jag säga. så tror inte att de kommer bli av. men om jag hittar ngt att göra fram tills 10 kanske jag kan se lite av de. men de känns väldigt väldigt långt bort.. :P


i morrn blir det att träffa elin efter jobbet! de ska bli mys  ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0