thinkin of you

seg jag är på att uppdatera då. har inte skrivit ngt sedan i onsdags , så jag somna tidigt . :P
i torsdags träffade jag andrea o elin , alltid lika trevligt o tiden bara flög iväg ! :S skit pigg när jag kom hem då . :S försökte att tvinga mig att somna men kunde inte . :P trodde jag skulle va helt död när jag skulle upp igår men icke. skit pigg ! :S o va de hela dagen . ellen frågade om jag gick på ngt . vilket jag inte tror att jag gjorde? :S isf va de ngn som bröts sig in i natten o gav mig ngt . :P

efter jobbet blev det att åka till lena o mattias , där de bjöds på mat . :) duktig du är lena ! sen provade jag den nya xidern ! gud vad god den va , va en spring smak el vad man ska kalla de , heter väl inte collection kanske när de rör sig om alkoholhaltiga drycker . :P sjukt god iaf ! tog sedan en taxi hela gänger ner till stan för att bege sig till pitchers . alltid lika trevligt som vanligt . träffa mkt trevligt folk. hade ju tänkt att gå hem tidigt men så blev de inte , som alltid va men hemma strax efter 3. hehe höll på att dö åt joel så va på väg att börja ragga på en kille ! XP




har varit på sjukhuset idag o varit sällskap åt carro . <3 satt o prata lite o gick ut o gick i korridoren lite . åkte sen ner till stan för att gå o handla lite gott tills ikväll . :) blev god mat o lite cola o chips. tkr jag att jag är värd . :P sov lite ett tag med när jag kom hem . vet inte vad de är med mig , men va skit trött o har varit de hela dagen .  kände mig lite lustig i kroppen med ett tag så tog lite panodil förut för att få bort febern om de nu är ngt sånt som är påväg , vill inte bli sjuk nu !

hehe sjutk gammal bild på mig o carro , från 3an el 2an, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0