träningsvärk !

ja , de nya livet ja ! tränade ju lördags, träna i söndags. som bestod även av att fira min far . klockan kvart i 7 igår va de dags för att köra bodypump för mig o ellen , skit roligt o bra kändes det ! dock känns de i benen idag, . har inte hänt så jätte mkt den sista tiden  o har inte orkat sitta vid datan vilket drf de inte har blivit så mkt uppdaterat sen helgen .
tog en träningfri dag idag eftersom att jag inte kan gå o min vänsterarm gör jätte ont, så efter jobbet åkte jag till joel o hälsa på . bli bra nu !
ska snart ta o bege mig in till duschen o hoppas på att de är varmvatten idag ! sen blir det att sega i soffan för kvällen ! får bara se om jag kommer upp ur den ! :P



- i hate this part right here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0