bra väder dag

jaha så va de bra väder , men jag är ändå på piss humör så vad spelar de för ngn roll . börjar jobba nu segt vill jag lova men skönt att sluta tidigt . då ska jag hem o hämta nya kläder för att sen åka tillbaka till morfar .

igår träffa jag först sab, sen sprang vi ner till stan när de öppnade o fixa lite . sen gick jag o ellen till tåget o åkte till jobbet . dreglande är allt jag har att säga . sen efter jobbet kom systeryste o hämta mig så åkte vi ut till maxi till hårvårdsbaren o skopunkten , fixa två par ballerinas till mig o min syrra köpte ett par skor som hon kan ha på jbfesten . sen åkte vi till morfar efter det . sjukt trött men kunde inte somna sen när vi kom hem o har sovit skit dåligt i natt o har jätte ont o axlarna . gillart inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0