effektivdag

ja som jag skrev förut va jag o ellen på ikano , så där handla jag de kläderna jag hade planerat för denna månad så blir inget mer för denna månad . :) hittade allt plus lite till fint . sen fixa jag de jag skulle ha på ikea med . har handlat mat med för lite mer än 2 veckor , betalat räkningar , plockat in allt jag har köpt , bäddat rent med de nya sängkläderna som jag köpte , fixat mat låda tills i morrn , rensat ur gamlat skit från kylskåpet så nu ser de jätte tomt ut ,  jobbar får man väl heller inte glömma . känner mig duktig så nu ska jag dricka 1 liter vatten o lyssna på joe purdy .plus att jag måste sätta in alla papren i pärmarna så de slipper ligga frame o skräpa ! :P


Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Din svenska är som en gudinnas!

Helt underbart att läsa ;D

2010-05-26 @ 02:02:17
Postat av: Shahin

Det var jag som skojjade lite förut med hasse hashish's namn.

Du, simma lugnt elin, så hörs vi på krogen

/Dehgani

2010-05-26 @ 02:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0