filmkväll

bestämdes sen att jag skulle gå till joel . så gjorde de o försökte att rensa huvudet när jag gick dit vilket gick så där , blev väl nästan bara rörigare allt  istället . :S
ajja , väl där blev det cola o film , först såg vi edge of darkness sen efter de såg vi alice i underlandet . båda får helt klart godkänt , lite svårt att säga om alice i underlandet man hade ganska stora förväntningar på den så den va väl inte lika bra som man hade hoppats men den va mer än godkänd . :) sen kolla vi el jag kanske man ska säga lite hockey , joel spealade dataspel som inte gick så bra vilket ledde till att de flög tangenter lite här o där . :P har nu gått hem iaf , skönt . funderar på att lägga mig i sängen o se på film el tv då jag ska upp vid 7 imorrn bitti för att tvätta ! zzZZzzzzZZzzz , får se hur de går  :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0