gårdagen

gårdagen blev lyckad . fick skjuss hem från jobbet av björn jag o ellen . så vi fixade i ordning oss hos mig först innan vi drog viare till rille , där de va lite utav en förfest. mkt skratt . hehe sen skulle rilles kompis som jag för tillfället inte kommer ihåg namnet på bära joel . så han ställde sig o gjorde knäböj med joel som att de inte va ngt :p de förklarar kanske oxå vrf han va största biffen . :P
sen vidare in till stan först till platå , o sen till pichers. hur dött som helst överalt .  hehehe inte så lyckat kanske . spann på min man med , dregelpöl efter mig !  :D :P hehe sen träffa man allt möjligt folk hubbabubba, stefan , stellan , johanna o elin .
efter de så ville amanda äta lite så gick vi till hakepi , sjukt jobbigt måste jag säga att de va , men jag klara de utan att ens ta en tugga , el smakbit . stolt över mig själv . men de va jobbigt vill jag säga. inte för att jag är hungrig utan mer för att de är gottigt . :P

ajja har nu lagt upp lite bilder på fb från igår o ska snart bege mig ner till station för att åka hem till min mor o far . får se om jg kommer hem i morrn el om de blir på måndag efter jobbet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0