ledig dag

jaopp de va jag ! :D el är jag kanske. :P hehehe .

skulle sova länge va tanken men nae, vakna vid 8 o lena skulle inte hämta mig förrän vid 11, why? :S:P sen kom hon iaf , vi åkte ut till ikano först. hon köpte campingstolar först, sen köpte jag två nya nagellack, o armband o lena massor med tröjor o så. sen gick vi till gina så köpte jag ett svart slappt linne som jag tänkte att jag ska ha under skjortan .
sen gick vi in på ikea för jag skulle köpa en filt till jobbet o lena skulle köpa en cdställshylla. så vi fixa de o försökte sen att få in de i bilen men de gick .
åkte sen in till stan för att gå o kolla där lite . lena handla lite lagerhaus för presentkortet som hon fick av mig .:P sen gick vi förbi steves o träffa sab o elin innan de skulle åka till norge.

åkte sen hem för att vänta på att andrea skulle komma förbi med smink till mig . så hon kom hit o vi gick o handla.

sen ringde joel så då bestämde vi att vi skulle ses när han kom till stan för att gå till bosses, men sen bestämde vi oss för att gå till espressouhouse istället o käka. så vi satt där o sega o så, snacka lite skit .

kom nu hem för kanske en halv timme sen o sitter o segar i soffan . senare ikväll kommer ellen förbi för att hämta sina shakes .
jobb imorrn igen , hum segt. tror jag ska hem till mamma o pappa då för att se speedwayen . el till pappa o emma kanske man ska säga för mamma åker iväg. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0