smörjju?

flum dag idag på jobbet , de är allt jag har o säga . :P blev träning innan jobbet men men tog de lugnt eftersom att jag är lite snuvig .
haha jag vet inte vad de va med mig o ellen idag men flumma va vi o vi gillart ! :D smörjju ? börjju ? mm de kan man fråga sig.. :P

är så sjukt övertrött nu men ändå inte. har ingen lust att lägga mig i sängen iaf för de blir bara jobbigt då.. så ja jag vet inte vad jag ska göra så jag sitter här istället o lyssnar lite på bra musik .. :P

sen när jag har fått lön ska jag o ellen , shopa sommarkläder o ett måste är att sola med ! vill va bruuuun igen , hatar att va blekfis .. :P jag ska försöka hitta snygga jeansshorts , svarta shorts o ngt att ha på min syras student plus att jag måste köpa studentpresent till henne . el vet ju redan vad jag ska köpa thi . :) sen ska jag nog kolla på en bikini . hitta en jätte fint på hm på deras hemsida idag när jag o ellen satt o kolla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0