städryck

träna idag innan jobbet , gick kanon ! :D inte så mkt smörj sen dock ;P

känner att de inte händer allt för mkt i mitt liv just nu drf är de ganska dåligt med uppdateringar , ska bli bättre . :P
fick ett ryck idag när jag kom hem från jobbet vid halv 11 att jag skulle städa o fixa i min garderob . :S:P hehehe så de har jag iaf gjort nu i ngn timme . :P blev faktiskt riktigt bra, får se hur länge man klarar av att hålla de så snyggt med. gissar på 1 vecka :P

ledig i morrn o dagen kommer bestå av att träffa sab :) ska bli mys . saknar min lampa ! <3 sen vet jag inte riktigt vad som händer blir iaf en träningsfri dag så att kroppen får vila en dag för att sen komma igång på fredag igen :) kanske borde våttorka golven i morrn . :S får se hur de blir med de :P

nu ska jag bege mig till sängen , är dock inte trött men mitt huvud sprängs snart så mer drf. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0