32.1.1-10.11.27

kom hem i natt vid halv 2, fortfarande illa mående, skit besviken/förbanad o ja allt möjligt . somna direkt efter att alla tankar hade försvunnit . vaknade sen vid halv 5 av ett jätte tråkigt men ändå väntat besked . du kommer alltid finnas i våra hjärtan . så blev att gå upp tidigt o åka över till norrköping för att sista adjö . illamåendet fortfarande kvar . fick skjuss hem sen av mamma o emma , blev bestämt att de blir örebro på fredag för att kolla kläder . köpte chese på vägen som jag peppar peppar har fått behålla ! ska väl inte säga för mkt äön , men håller tummarna . får se hur jag ska göra sen, har sovit ngr timmar nu i soffan inte alls lika mkt illa mående, får se om jag drar på fest el inte sen . nykter ska de iaf va isf för i morrn då jävlar smäller de !! känner mig typ schizo just nu men ja ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0