halloween feest

blev rally först på dagen uppe på himpa o kolla på tobbe o jonas när de körde . kallt som satan blev de när solen försvann ett tag trots att jag hade vinterjacka o allt på mig . gillart inte !
efter de åkte vi hem till mormor för att prata lite med henne .

sen va de dags o hämta ellen för att fixa i ordning oss för att dra till candra o jocke . hehe lyckad kväll måste jag säga . 3 penntroll va de , riktigt sexiga :S:P hehehee inte riktigt kanske. kan ju säga att alla små killar på tåget el små killar men alla moppe pojkar va impade o ville sätta sig vid oss . :P men vi va lite för fulla/trötta/frittninga för det :P hehe fint är de. :) sprang förbi statiol på väg till tåget med för att handla cola o de hade peppar chips där! :D äntligen finns ju ingen stans där jag har kollat innan . mohaha . de va gott . färgen försvann faktiskt lätt behövde bara shampoonera en gång så va de ur :D me like . trodde jag skulle se ut som ett troll idag med :P hehe men icke ! :D bjuder på denna bild idag . ska fixa lite här hemma o sen kommer sab vid 3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0