harry potter o dödsrelikerna del 1


Bio igår med systeryster. filmen va riktigt bra, trodde de skulle bli segt när den är 2,5 timme men gick sjukt fort. Är bara att vänta ett halvår el vad de är innan andra delen kommer :P

Jaha sitter på jobbet nu o segar o är trött som ett jag vet inte vad. Världens sämsta sömn i natt, jäkla tankar ! hatart ! Plus fyllesamtal el antar att de va de mitt i natten med , lite förvånande men förmodligen fel ringning el? :S:P ajja . Trött är jag iaf , slutar jobba vid 4 o då ska jag hem o dö i soffan tänkte jag , tänker inte göra så mkt mer än de ikväll :P Jobb i morrn med, seeeegt , blir att jobba 7 dagar i rad nu så nästa fredag kan ni säga hej till en död tjej ! snaaark .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0