new weeeeek

folket kom till slut sen i lördags, blev skratt o sitta o lyssna på gammal musik hos mig innan vi gick inåt stan jag, lena o mattias . gick o käka på burger king först o sen blev de 55an. väntade lite på folk men de orkade vi inte till slut så blev att vi drog hem istället. :P

söndag blev att vakna någorlunda tidigt o slappa i soffan med sab o sen efter lite till slapp blev de att dra till joel för att se på film , blev att se  3 filmer; ToyStory 3, Kickass ochj en film om en hund Hi.. :s kommer inte ihåg vad den hette :P
de va bra alla o jag har insett ännu mer att jag vill ha en akita hund ! :D
hjälpte joel att diska så att han ska slitta ut sig :P dog sen i soffan direkt när jag kom hem :P slutar om 40 min nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0