- från o med du

jaha då har man gjort det mesta man skulle idag . fick dock inte tag på min hyresvärd så nu är alla ljustända som finns i lägenheten typ . :P ge mig väääääärme ! i morrn blir de ett nytt försök att få tag på henne samt att ändra min försäkring :) annars ska de inte göras allt för mkt som de ser ut . kanske åker till mor o far ett tag , ska bara kolla när de va mamma kom hem från örebro .
har nu fixat de sista med kakan drog ut lite på tiden eftersom att jag åkte till joel samt att de va lite bra att se på tv nu i 2 timmar . :P blev totalt 4 matlådor . måste köpa mig en störra burk/låda att kunna ha sånt i . :P de blev godkända måste jag säga . iaf  de lilla jag har smakat av de .
nu vet jag inte vad jag ska göra men tror att jag ska glutta senaste avsnittet av gossipgirl o sen får jag se . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0