day of !

igår efter jobbet blev de att gå hem till andrea o theo . satt o lekte med flörtarn lite o snacka skit o fikade  :) trevligt värre . sen kom även elin förbi ett tag :)



idag är jag ledig ! skööönt. ska träffa lena o lajnus men både jag o lena är lite sega idag så får se när de blir . tror att hon kanske har somnat om . :P jag kan inte det för jag är snorig o jag får damp på de . seriöst jag hatar snor . vet att de ska va bra men gah kan man inte komma på ngt annat sätt att få ut bakterier o skit el? :S gah ! hatar de . så nu ska jag gå o ta lite nässpray kanske försöka att komma upp ur sängen o sen lyssna på musik fram tills dess att de blir dags att bege sig . just de ska kanske ta o göra i ordning mig ngn gång med . :S ajja de löser sig . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0