got left

jobb jobb jobb , trött , trött , trött

hum ja de sammanfattar  nog bra hur de känns just nu . satt o kollade igenom mina räkningar igår med , inte en rolig syn , kommer bli knappert denna månad , tur att man fyller år . :P hehe (A) el iofs jag har ju redan fått mina presenter från mor o far men har ju lite andra utgifter denna månad som inte är några små . skit skatt! :/
ska hem o sura efter jobbet samt försöka göra ngt att äta för tanken va att jag skulle göra massor innan jobbet idag men orkade verkligen inte så ställde om klockan med 45 minuter så blev ingen matlåda el dusch för mig inte . så har nu snickerskakor med mig samt ngr mackor som jag ska ha till mat . de är fejnt de .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0