gryta

hemkommen ifrån lajnus nu . blev att han hämta mig när han slutade jobba o sen åkte vi hem till han för att tanke va att vi skulle göra bröd o då va de lite lite plats att göra de på hos mig . :p men så blev de inte riktigt då linus insåg att de skulle ta jätte lång tid att baka o de orkade han inte . :p men vi gjorde ngn grtyta iaf , kollade på ett recpet men sen körde vi lite på känn när de väl va dags , gottigt värre blev de med mkt olika smaker ! :D länge sen man åt gryta , inget jag kan tänka mig att äta flera ggr men de funkar ngn gång ibland :)
ska nu kolla om de finns ngt att se på tv o annars ska jag ta o slänga mig i sängen för jobb i morrn ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0