helg update

verkar bli att jag uppdaterar enbart på helger nu för tiden :p

eh ja vad ska man säga. va ledig torsdag o fredag eftersom att jag jobbar nu i helgen . torsdagen blev först häng hemma hos lena och sen åkte jag hem till mamma o dom o va där ett tag. fredag blev dejt på stan med marie o sabina. :) alltid lika trevligt. blev även lite shoping(A)  efter de hem o göra i ordning sig för att sen åka till johannelund för förfest. eh jag o typ 7 killar, hehe men kul va de. lagom lulliga samtliga i sällskapet tidigt o sen ner till stan. inne på allt som är värt att va inne på ungefär så armen va ju lagom snygg efter de :P träffa sab o prata igen <3 saknar ! hemgång/hemfärd/äventyr vid halv 1 . :)
skjuss in till stan sen igår på morgonen för att ta tåget till jobbet lagom fin..... tur att man inte har ett jobb då de är face to face vill jag lova . :P jobb till 6 o sen hem o äta morot- och gurkstavar med holiday dip ! :) sweet ! slapp i soffan totalt o somna väl vid 10 tiden :P i'm getting old el hur va de busunge?! :O;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0