makeover begins

hemma nu efter att ha varit på stan ett tag med lena . hittade äntligen mitt svarta pannband. de har varit sluta på alla gina o har inte funnits på hemsidan men nu hade de fått in ngr så då passa jag på :) är så sjukt skönt att ha nu under våren när de är kalt . :) me glad ! hittade även svarta snygga typ korgar som jag köpte på åhlens. har dem nu full pakade i badrumet med saker , jag hade ngr vita sedan innan från ikea men de va ingen styrsel i dem så de va inte så stadiga att ta tag i utan att ngn sak ramla ur o sen behövde jag lite större till smyckes korgen :P mee like, blev bra har nu börjat make overn i badrummet. köpte lykort för ett tag sen dit men dem står på matsalsbordet just nu då jag inte vill ställa in dem där förrän jag har fått allt dit. :) blir bra att man fyller år snart så man kan önska sig liet sånt . :)

här är pannbandet jag köpte , fast detta är i ngn rosa ful färg. :P har nu ett i svart o grått. riktigt bra är de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0