städat klart

nu va de klart . har städat hela lägenheten , man tror inte att de ska ta sån tid i en så liten lägenhet men de gör det . har nu iaf städat noggrannare än vad jag brukar va . svabbat o klart . :) ska nu ta o göra i ordning mig lite o sen funderar jag på att gå o handla lite för att senare kunna göra snickerskaka :D tror iaf att de blir idag . de är tanken sen beror de på hur länge jag är på sjukan hos joel med . men men . har försökt att nå min hyresvärd med men hon svarar inte så får försöka igen för att fixa de förbaskade elementen . kommer inte ngn värme upp ur rören ens så de är ju kul . enda elementen jag har är det i hallen o sen handdukstorken i badrummet :P hjälper ju i de "stora" rummet :P not .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0