work

älskar min fördelning på schemat idag. började vid 10,45 o slutar vid 17,15 men jag har inte lunch förrän nu vid 15 ! :s eh what?! de är ju bara ren tur att jag inte har åkt ifrån lkpg idag för annars hade jag liksom åkt hemifrån för typ 2 timmar sen. hur f** tror de att man ska klara de o sen sitta i typ 1 timme o 45 minuter efter tills man slutar. bra planering där ! :S NOT !

festen igår va trevlig. vi drog ju dit efter att vi hade jobbat klart o kom väl dit lagom till varmrätten serverades. va där ett tag o hade de trevligt o drack lite gott o dansade lite o så. :) trevligt sällskap :D

jobbar ju som sagt ett tag till o sen efter de ska jag hem till mamma o dom. de är iväg o vandrar idag med roffa så vet inte när de kommer hem men blir att slappa i soffan iaf när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Jörgen "Jorgas" Olsson

Ja man vill ju helst ha lunchen efter halva arbetsdagen..inte när det är dax att gå hem... men samtidigt finns det nån lag som säger att man får jobba i upp till 6 timmar utan rast, men sen måste man enligt lag ha minst 30 min rast... Och som inhyrd brukar man få rätta sig lite efter vad kunden vill tyvärr...

Hoppas ni hade lika trevligt på festen i eran del av landet som vi hade... Gissar att vi fick samma sorts mat i hela landet...

2010-10-16 @ 22:13:25
URL: http://jorgas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0