working on a weekend

så va helgen här. sitter på jobbet nu o jobbar i typ 50 min till. :/ vill hem. :P inte för att de är ngt spec hemma men vill bara bort om man säger så.

va o leta efter jackan igår med mamma då jag får den av dem i födelsedagspresent. fanns inte nkpg så åkte över efter att syrran slutade jobba med henne till linköping o köpte den där. vet fortfarande inte. tkr verkligen jackan är så sjukt fin men gah . vet inte aså :p de är mera grejen att jag ska ha en viterjacka som är jobbigt :P men men får väl se hur de blir . :P hehehe har iaf den hemma nu så jag kan prova den hemma lite ett tag.

ska på bio idag efter jobbet med ellen , de blir att se the social network . hoppas på att den är bra :P får se om jag träffar sab en snabbis innan el efter , jobb i morrn med .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0