danskväll med lena

jaha en arbetsvecka har även denna gång passerat, tiden går fort o man orkar inget annat att jobba , ngt fel på mig tror jag eftersom att jag är trött o små förkyld hela tiden . inte ok !
fick sms idag av lena när jag satt på jobbet då hon frågade vad som skulle hända ikväll. blev då bestämt att vi skulle ut o dansa. gled först in på 55an nyktra båda två vilket vi va hela kvällen eftersom att jag har vadet o lena körde bil. ner till platens sen för att skratta lite åt folk . vidare till pichters för att skratta ännu mer åt folk, trodde seriöst jag skulle dö ! :D:D hahahaha typ poatisbonnen från slakan inne o dansar på pitch.  ögonchips(A) ge mig säger jag bara :p vidare för att spana lite , träffa då björn från jobbet, el han jobbar ju inte längre :P trevligt värre va ett tag sen nu . :P:) träffade massor folk man kände alltid trevligt. sega som vi va båda tv blev de sen hemgång. :) en trevlig o rolig kväll utan alkohol ! flera såna kvällar kommer de bli ! taggar för i morrn då de blir hoffmaestro med ellen, henrik o hans två kompisar . ska bli så jävla najs ! feeeeett tagggggad redan ! blir att ha musik på högsta i morrn ! :D el ska först ha en segar dag i sängen o sen blir´re så '! :DD sweet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0