hoffmaestro !!!

¨åh seriöst helt underbar konsert ! lätt bästa live bandet ! har aldrig hoppat så mkt i hela mitt liv tror jag . deras energi i låtar o i dem själva bara smittar av sig o man kan hoppa , skutta , springa , skricka ja allt som är jobbigt hur länge som helst ! svettigt blir det men det är de LÄTT värt ! så sjukt underbart ! :d vet inte hur jag ska beskriva det . ni som har sett  dem hopppas jag verkligen att ni förstår vad jag menar !

okej nu ska jag försöka att lugna ner mig lite. började dagen med att ligga o sega i sängen ganska länge sov till typ 12 . (A) sen gjorde jag i ordning mig o efter de kom ellen. va hos mig i typ 1 timme satt o kolla på sandor slash ida ett tag , de va sjukt länge sen man såg den filmen. :) gick sen ner till ån för att hoppa på en av kinda båtarna för lite förfest , jag o ellen nyktra men sjukt kul o udda ändå :p hehe vidare sen till cupolen för det bästa ! helt speedad nu o gah ! ska försöka att lugna ner mig o dricka typ femton liter vatten el ngt o sen ska jag hoppa in i duschen för att sen sussa ! :D

kommer komma mer bilder sen o kanske en o annan video på fb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0