egodag !

är ju ledig idag så den började med att jag väktes av att de städade trapphuset, hur fan kan man komma på tanken att man ska dammsuga ett helt trapphus?! fattar de inte. :P låg o drog mig ett tag o sen runt 11 tiden kom andrea o theo o hämtade upp mig. drog hem till dem för att andrea skulle klippa mig . passade ju självklart på att mysa lite med theo med ! så jäkla söt han är :D
vidare till face för att färga öb o öf . gick kanon . så jäkla skönt nu är de gjort ! :D vidare ner till gymet sen för att träna .  börjar verkligen känna att de är skönt att träna nu . funderar på att träna i morrn innan jobbet men vet inte om jag ska strunta i de då jag ska träna på söndag efter jobbet . ajja får se hur de blir . skönt är de iaf !
har även tagit tag i mig själv nu o dammsugit o svabbat, de va välbehövligt vill jag lova . vet inte hur länge jag har skutit på det men nu bllev det gjort ! :D ska fixa mig snart nu tänkte jag för att sen dra till mor o far . jobb i morrn :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0