is it a sign?

jobb jobb jobb . blä blä blä . ja de säger väl allt skulle jag vilja säga :P va sjukt sugen på saltagrodor o chupachupa klubbor igår, men hade de det ngn stans?! nae så klart inte. köpte annat godis som jag tänkte att jag skulle äta istället , åt väl max 10 bitar sen ville jag inte ha mer. varför lyckas jag alltid? plockar godis som jag tkr är gott men sen när jag väl har det o sitter med det framför mig vill jag inte ha det . ajja hittade iaf saltagrodor idag i en sån där godismaskin på station . GOTT ! :D jobbar till halv 5 idag vilket känns lite splittrat, blir iaf att dra till gymet efter de o det känns de inte splittrat inför utan det känns bara skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0