jag försöker förvandlas

mitt liv är inte ett dugg händelserikt just nu . el jo hände en rolig grej igår när jag o ellen satt o väntade på tåget . :P haha finns en uteliggartant som jämnt är nere vid rese, hon går där med sina väskor o ser lite läskig ut . hehe de började med att hon stod o höll på o gjorde massa tecken med henne armar o mumlade typ som att hon gjorde ngn förhäxning på en person el ngt :P hhehe låter stört men de såg ut som de :P sen kom hon fram till oss o frågade om vi hade några pengar till henne. kontanter är inget varken jag eller ellen hade så vi sa de till henne o då började hon mumla lite. hehe nyfiken som ellen är frågar hon vad hon sa o då säger tanten ; hon är samma person nu som hon va för en timme sen . haha o syftar på mig . ellen säger då tillbaka att hon (jag) va på jobbet för en timme sen så att hon inte kan ha träffat mig innan . haha sen börjar hon mumla massor igen o prata på engelska . sen går hon omkring inne på station med en sax i handen . hahaha freak tant ! xD
va sjukt trött i morse men tvingade mig själv upp o iväg till gymmet . tur va väl de för de är så sjukt skönt efteråt ! :D jobbar nu till halv 9 sen blir de hem o dö i soffan tror jag . :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0