kom igen lena, vad skulle vi annars göra?!

en heldag med lena stod de idag på schemat och så blev det med. hon kom hit efter att hon hade varit o sminkat sig hos frissan o sen drog vi in till stan först för att käka på fräka fröken o sen strosa vi runt på stan. boka tid till färgning av öb på face. rastlösa fast ändå inte drog vi ut till ikano istället. jag hittade lite toppar att träna i o sen nya muggar och skålar på ikea :) me like , turkosa o fina ! :D hem till lena o dem sen för att äta lite melon o slappa i soffan. kom nyss hem o ska väl försöka att planera morgon dagen, den största och tråkigaste delen som gäller i morrn är jobb ! gah , mer säger jag inte ! ser framemot min egen dag på fredag !
urgammal bild på mig o lena men gah underbara tider samtidigt ! samt att de va sommar , ge mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0