on and on

så va ännu en helg över. känns ju inte allt för rockigt :P blev att äta på bachus i lördags för farmor , va väl trevligt . :p fick sen skjuss av mor o far hem så vi åkte o handla lite på maxi först . blev sen en slappar kväll hemma vilket va sjukt skönt, somnade tidigt . :P hade planerat att bara ligga o slappa sen hela söndagen men va så rastlös så drog mig upp ur sängen o drog till gymmet . tänkte köra lite små lugnt men vad de känns i kroppen idag så blev de nog inte så lugnt . :p varvade ner på löpbandet o kollade på andra åket i slalomen o fick massor med ny energi efter de :) gjode tacopaj återigen igår ! muma så sjukt gott de är ! :P hehe . jobb till kvart över 8 idag, hem o sova då direkt typ för att sen dra o träna i morrn igen o så ska jag även prova nya träningsskor tänkte jag . funderar dock på att beställa dem från ellos sen när jag vet vilken storlek jag ska ha , har lite rabatter där nämligen . är sugen på reebooks easytone . :) ajja får se hur de blir på den fronten . finns så mycket jag vill ha . :P haha (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0