day 13

oj, de har redan gått så fort. de innebär att om man räknar med idag så är de 2 dagar kvar ! sen får jag avnjuta mitt första måltid mat. :) de kommer då bli en halv kycklingfilé.  ska blir gott! rullar på bra måste jag säga. dock va de sjukt jobbigt i torsdags. vet inte varför de va de. men tror att de va för att jag blev lite små depp på kvällen, el inte depp men började att tänka massor. men de gick ju de med. ewe va ett bra stöd. :)<3 ska försöka att börja träna nu i veckan med när man jobbar lite vettigt så man slipper gå upp i gryningen för att träna  :P ska bli skönt att komma igång , skulle inget hellre än att bara dra ut o springa men de går inte på grund av två saker. dels på grund halkan men framför allt på grund av mina benhinnor jag dör ! så får helt enkelt skita it. buu ! ajja peppa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0