day 6

som de står så har de gått så långt nu . på måndag har halva tiden gått . blir fint . har inte gjort så mkt idag , mer än att städat här hemma o röjt massor med skit som stod i garderoben som fick hamna uppe på vinden . måste nog gå igenom skåpen i köket med för de börjar bli lite för mkt saker så vet inte riktigt vart jag ska ha allt för endel saker skulle man ju behöva komma åt utan att klättra på en stege ;P har slängt mig nu i soffan efter att ha vart o solat i ett desperat försök att bli av med de fulla ränderna efter armbanden men de gick ju inget vidare direkt, stört hur olika de tar . :P lyxade till mig o köpte en cola zero med som jag ska unna mig nu när de är lördag kväll o allt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0