i keep dancing on my own

o så ve helgen redan förbi, sjukt hur fort de går. åkte hem till mamma o dom efter jobbet i fredags o åt lite gott. sen i lördags åkte pappa o jag på rally i rimforsa. tog lite bilder så kanske slänger upp dem senare ikväll om jag orkar/har tid. sen efter de blev de hem o göra i ordning sig direkt för att dra till stan o träffa lena o gå o fika först o sen bio. vi såg love and other drugs. en helt ok film, lite små seg i början men sen blev den bättre. :) hem till mig efter o softa lite i soffan innan de blev dags att slänga sig i sängen o dö.

igår hände inte allt för mkt. jag sov länge låg o drog mig i sängen o sen gick jag o handlade lite o sen låg jag o drog mig yttterligare. :P hehe skööönt o behövligt . segt att gå upp till jobbet idag och ett 8timmars pass men skönt att sluta tidigt. blir förmodligena att träffa jocke ikväll ett tag. ska försöka att somna tidigt så jag orkar gå upp tidigt/tidigare i morrn o dra till gymmet . måååååste ! ska bli fejnt med lön i morrn med, vet dock inte hur mkt jag får men pengar sitter aldrig fel. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0