shopaholic !

det stämmer verkligen , bota mig ngn !! haha . :P nae då så illa är de kanske inte men ändå  :P har iaf inhandlat min älskade skinjacka så nu är vårjackan fixad o klar, den sista i min strl i nkpg o lkpg . thi , ibland ska man ha tur . lär väl säkert komma in igen men vem säger att jag har pengar då :p är fortfarande tveksam till byxorna asså, vet inte hur de sitter på el ngt . hehe ajja får väl skita i de helt enkelt :P
tränade idag innan jobbet , va lite jobbigt att ta sig dit men när jag väl va där så va de skönt ! :) blir en fri dag i morrn då jag ska försöka att uträtta lite ärenden innan jobbet men sen blir de torsdag o fredag igen, känner mig lite smått peppad så här nu efter . gör lär jag ju inte göra på onsdagkväll men efteråt mår man så mkt bättre så ska sitta o intala mig själv de nu ända tills jag somnar i morrn kväll. :P hehehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0