take it off

helt död i morse på flera än ett sätt. trodde jag skulle svimma o spy vilken minut som helst de första 4 timmarna. sen började de att gå över o nu är de borta. konstigt de där... :/ känner mig fortfarande konstigt i kroppen o lite små seg men mkt bättre iaf. har varit o solat idag , gjort soppa så jag har de så de räcker o blir över o packat väska för i morrn o ja typ allt jag ska förutom att äta. vilket jag kommer göra senare. :) just de ska lägga soppan i påsar med :P inte att glömma. gud mitt minne asså ! de är ju ngt seriöst fel på de. :P ajja drar till mamma o dom efter jobbet i morrn o sen blir de väl kanske lite firanden på lördagen o sen bio med lena . me like ! :D <3 mys helg ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0