trötta maj trötta maj , ingen är så tröttt som trötttta maj

ja de säger väl allt. har varit ledig nu i två dagar o de ha verkligen varit lyxigt , sovit länge o bara umgåtts med de bästa. i torsdags träffa jag ewe o vi gick ner till ljunkan o träffade bella, trygg o rosen. kändes lite skumt att gå genom gallerian igen. haha av liksom snart 3 år sen vi sprang där för sista gången. wierd ! men de va kul :) sen i fredags åkte jag ut till ikano när jag vaknade för att handla shakes o gick o kolla lite i affärerna, hittade massor med fejnt men min plånbok börjar bli ganska tom så fick strunt i det. har massor jag måste fixa när jag får lön med så lär nog inte bli så mkt till shopping då heller. :/ buu ! efter de åkte jag hem o tog bort advetnsljusstaken o sånt shit o sen hittade jag massor med gammalt arbete från media tiden som jag satt o kollade på. fy vilka minnen man får. sinnes ! :D <3 saknar de så in i . solade sen vilket inte syns ens  , morr ! o sen gick jag till carro va där ngr timmar o snacka skit o kollade på tv. mys ! :D
idag står de jobb på schemat fram till halv 5 , känns lite segt men hinner iaf med två tidigare tåg mot vad man brukar när man jobbar helg eftersom att jag bara jobbar ett 6 timmars pass. blir då att åka hem dirket o slänga sig i soffan för att kolla på handboll ! mee like. ska nog försöka sova tidigt då de är jobb i morrn igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0