HAPPY !

åh jag är så glad ! :D skit roligt besked igår av lena, de va o kolla på ny lägenhet i måndags o de fick den ! :) Så de kommer flytta o de är så de kommer typ max va 5 minuter ifrån mig ! WIE! Ska bli så himla kul , säg hej till de nya "couger town" brudarna ;)
blev att gå på stan med lena igår då jag skulle behöva ha ett par sommar skor, slutade iaf i ett par lite "luftigare" skor . hatar sandaler, har hittat ett par som jag vill ha på h&m men då är de med en sån där grej mellan tårna o de dör jag av typ för jag får så lätt skoskav så de lär väl bli dissade . :/ ajja får se hur de blir , kanske köper dem ändå.

torsdag redan , imorrn blir de bio med lena, mattias, arvid , elin o crille . så de ska bli trevligt :) sen girlsnight på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0